The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Ciasteczka pomagają nam dostarczać nasze usługi. Korzystając z naszych usług, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie. Więcej informacji
Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić Twoje wrażenia podczas poruszania się po witrynie. Spośród plików cookie, te, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w Twojej przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny jak n/p sprzedaż. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i rozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w Twojej przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Masz również możliwość rezygnacji z tych plików cookie. Jednak rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może mieć wpływ na komfort przeglądania.
Niezbędne
Nazwa
Opis
Dożywotni
CART
Powiązanie z Twoim koszykiem.
1 Rok
CATEGORY_INFO
Umożliwia szybsze wyświetlanie stron.
1 Rok
COMPARE
Pozycje, które masz na liście Porównaj produkty.
1 Rok
CUSTOMER
Zaszyfrowana wersja Twojego numeru klienta.
1 Rok
CUSTOMER_AUTH
Wskaźnik, jeśli jesteś zalogowany w sklepie.
1 Rok
CUSTOMER_INFO
Zaszyfrowana wersja grupy klientów, do której należysz.
1 Rok
Marketing
Nazwa
Opis
Dożywotni
CUSTOMER_SEGMENT_IDS
Przechowuje Twój identyfikator segmentu klienta
1 Rok
EXTERNAL_NO_CACHE
Flaga wskazująca, czy buforowanie jest włączone, czy wyłączone.
1 Rok
FRONTEND
Twój identyfikator sesji na serwerze.
1 Rok
GUEST-VIEW
Pozwala gościom edytować swoje zamówienia.
1 Rok
LAST_CATEGORY
Ostatnia odwiedzona kategoria.
1 Rok
LAST_PRODUCT
Ostatni produkt, który oglądałeś.
1 Rok
NEWMESSAGE
Wskazuje, czy odebrano nową wiadomość.
1 Rok
NO_CACHE
Wskazuje, czy dozwolone jest używanie pamięci podręcznej.
1 Rok
PERSISTENT_SHOPPING_CART
Link do informacji o Twoim koszyku i historii przeglądania, jeśli zapytałeś o to stronę.
1 Rok
Google Analytics
Nazwa
Opis
Dożywotni
RECENTLYCOMPARED
Przedmioty, które ostatnio porównywałeś.
1 Rok
STF
Informacje o produktach, które wysłałeś e-mailem do znajomych.
1 Rok
STORE
Wybrany widok sklepu lub język.
1 Rok
USER_ALLOWED_SAVE_COOKIE
Wskazuje, czy klient autoryzował pliki cookie.
1 Rok
VIEWED_PRODUCT_IDS
Produkty, które ostatnio oglądałeś.
1 Rok
WISHLIST
Zaszyfrowana lista produktów dodanych do Twojej listy życzeń.
Regulamin programu lojalnościowego „Klub miłośników porcelany”
1. Postanowienia ogólne
Regulamin programu lojalnościowego (zwany dalej "Regulaminem") określa zasady korzystania przez Klientów z Programu Lojalnościowego.
Następujące pojęcia mają w niniejszym Regulaminie poniższe znaczenie:
a) Organizator - Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A. z siedzibą w Ćmielowie, Ostrowiecka 45, 27-440 Ćmielów, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000041284, NIP:7640001526, REGON: 570064263, BDO 000019066, kapitał zakładowy: 23 866 106,40 zł opłacony w całości adres poczty elektronicznej (e-mail): sekretariat@porcelana.com.pl.
Program Lojalnościowy, Program - akcja promocyjna pod nazwą „Program Lojalnościowy Klub miłośników porcelany” organizowana przez Organizatora. Program nie stanowi gry losowej lub zakładu wzajemnego w rozumieniu ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
b) Regulamin - niniejszy regulamin Programu Lojalnościowego.
c) Sklep - sklep internetowy prowadzony przez Organizatora pod adresem www.porcelana.pl na zasadach określonych w regulaminie Sklepu.
2. Uczestnicy Programu Lojalnościowego
a) Uczestnikiem Programu Lojalnościowego jest każda osoba pełnoletnia, która:
- założyła konto na stronie sklepu internetowego porcelana.pl i wypełniła formularz zgłoszeniowy do programu lojalnościowego. (po wypełnieniu formularza, klient otrzyma wiadomość e-mail z informacjami dotyczącymi przystąpienia do programu;
- zaakceptowała treść Regulaminu Sklepu,
3. Punkty w Programie Lojalnościowym
Uczestnik w związku ze składaniem zamówień na towary za pośrednictwem Sklepu otrzymuje od Organizatora punkty - naliczane według poniższych zasad:
Punkty przyznawane są począwszy od momentu przystąpienia do Programu Lojalnościowego i dokonania przez Uczestnika dowolnego zakupu towarów w Sklepie - przez okres trwania Programu lojalnościowego,
Przy naliczaniu punktów i uzyskiwaniu statusu pomija się umowy sprzedaży towarów zawarte za pośrednictwem Sklepu, które uległy następnie rozwiązaniu, w szczególności na skutek skorzystania przez Uczestnika z konsumenckiego prawa odstąpienia (o ile prawo to Uczestnikowi przysługuje - zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
Uczestnik otrzymuje punkty od każdej umowy sprzedaży towarów, za wyjątkiem kosztów wysyłki, zawartej po przystąpieniu do Programu lojalnościowego, w czasie jego trwania, za pośrednictwem witryny Sklepu, z wykorzystaniem konta w Sklepie w wysokości zależnej od wartości towarów. Dla ustalenia, czy umowę zawarto w Okresie trwania Programu - decyduje data odebrania zamówienia.
Zamówienia składane Organizatorowi, które nie skutkują naliczaniem punktów, to zamówienia:
a) z pominięciem witryny Sklepu (np. w formie telefonicznej itd.),
b) za pośrednictwem witryny Sklepu, ale bez uprzedniego zalogowania do konta w Sklepie.
c) za pośrednictwem witryny, po zalogowaniu do konta w sklepie ale bez uprzedniego przystąpienia do Programu
,
- Każdy 1 zł wydany przez Uczestnika w warunkach opisanych powyżej skutkuje przyznaniem Uczestnikowi 1
- Wydanie niepełnej złotówki nie skutkuje przyznaniem żadnych punktów.
- Polecenie sklepu przez Uczestnika, osobie która dokona zakupu skutkuje przyznaniem Uczestnikowi 500 pkt;
- Punkty przyznawane są automatycznie po odbiorze paczki od kuriera, pod warunkiem że umowa ta nie zostanie wcześniej rozwiązana, w szczególności na skutek skorzystania przez Uczestnika z konsumenckiego prawa odstąpienia (o ile prawo to Uczestnikowi przysługuje).
- Po dokonaniu zakupów i odbiorze paczki na stronie porcelana.pl klientowi zostaną przyznane punkty do jego konta. Ich ilość będzie można zweryfikować na profilu użytkownika na stronie porcelana.pl;
- Punkty będą naliczać się na koncie użytkownika i będą widoczne wraz ze statusem (srebrny, złoty, platynowy, diamentowy) w jego profilu po zalogowaniu na stronie porcelana.pl
- Status będzie zmieniał się automatycznie po uzyskaniu odpowiedniego progu punktowego, rabat i dodatkowe bonusy będą naliczać się automatycznie po zalogowaniu na konto osoby, który jest uczestnikiem w następujący sposób:
a) Status srebrny – przystąpienie do klubu:
5% rabatu na produkty nieprzecenione (z wyłączeniem pierwszego zamówienia złożonego po przystąpieniu do Programu Lojalnościowego)
b) Status złoty – zebrane 5000 pkt
7 % rabatu na produkty nieprzecenione
10% rabatu jednorazowo z okazji urodzin
c) Status platynowy – zebrane 7 500 pkt
10% rabatu na produkty nieprzecenione
15% rabat jednorazowo z okazji urodzin
d) Status diamentowy – zebranie 15000 pkt
15% rabatu na produkty nieprzecenione
20% rabat jednorazowo z okazji urodzin
darmowa wysyłka bez minimum logistycznego
- Przy każdym zakupie, uczestnikowi programu, zostanie pobrany 1 pkt z Jego puli. Punkt ten zostanie zwrócony Użytkownikowi, na jego konto, po dokonaniu zakupu.
W przypadku ustalenia, że punkty przyznane zostały nienależnie, w szczególności tytułem umów sprzedaży towarów zawartych poza Okresem Naliczania Punktów albo też umów które uległy następnie rozwiązaniu - Organizator ma prawo odebrać Uczestnikowi naliczone wcześniej punkty.
Organizator od czasu do czasu może organizować dodatkowe promocje - polegające na przyznawaniu Uczestnikom większej ilości punktów za wydaną 1 zł na zakup towaru.
Punkty są niezbywalne.
Klient ponosi koszty dostawy nabywanych towarów dostępnych w ramach Programu lojalnościowego, chyba ,że uzyskał status diamentowy w ramach , którego koszty dostawy pokrywa Organizator.
Program Lojalnościowy nie łączy się z innymi promocjami, wyprzedażami oraz innymi programami lojalnościowymi i partnerskimi w Sklepie Internetowym.
4. Czas trwania Programu Lojalnościowego
Program Lojalnościowy zostaje wprowadzony na czas nieokreślony, począwszy od dnia 24-09-2022 r.
Organizator może podjąć decyzję o zakończeniu Programu Lojalnościowego w każdym czasie - z zastrzeżeniem że:
a) Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 1 miesiąc wcześniej.
W przypadku rezygnacji z udziału w Programie - Uczestnik traci wszelkie nabyte wcześniej punkty i związane z tym rabaty
5. Dane osobowe
Administratorem danych osobowych zebranych podczas Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe będą przetwarzane przez Organizatora zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami (w tym: rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [RODO] oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2018 r., poz. 1000).
Organizator przetwarza dane osobowe Uczestników celem i przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozliczenia Programu Lojalnościowego.
Podstawą przetwarzania danych Uczestnika jest:
przeprowadzenie Programu Lojalnościowego zgodnie z zaakceptowanym przez Uczestnika Regulaminem (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający w szczególności na dochodzeniu roszczeń względem Uczestników lub obronę przed zgłaszanymi roszczeniami oraz prowadzenie korespondencji itd. (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Organizator nie dokonuje profilowania danych osobowych Uczestników, ani też nie przekazuje danych do państw trzecich (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
Dane osobowe Uczestnika mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie w przypadku, gdy Organizator będzie do tego uprawniony lub zobowiązany na podstawie przepisów prawa. Odbiorcami danych mogą być: podmioty obsługujące Sklep, podmioty odpowiadające za przeprowadzenie Programu Lojalnościowego, firmy obsługujące płatności, dostawcy rozwiązań informatycznych, firmy utylizujące dokumenty, uprawnione organy państwowe.
Uczestnik ma prawo dostępu do swych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
Uczestnik ma również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych - zwłaszcza w przypadku gdy brak podstawy do przetwarzania danych lub gdy dane przetwarzane są na potrzeby marketingu bezpośredniego.
W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się z naruszeniem prawa, Uczestnikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Reklamacje
W przypadku niezadowolenia ze sposobu przebiegu Programu Lojalnościowego, Uczestnicy mają możliwość złożenia reklamacji - w szczególności:
- w formie pisemnej na adres: Polskie Fabryki Porcelany „Ćmielów” i „Chodzież” S.A., 27-440 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 45.
- pocztą elektroniczną, na adres: e-sklep@porcelana.pl.
Uczestnik zostanie poinformowany o sposobie załatwienia reklamacji na adres poczty elektronicznej, z którego została ona wysłana, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora.
Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.
7. Postanowienia końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w każdym czasie. W takim przypadku Uczestnicy zostaną poinformowani o zmianach za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przy rejestracji - na co najmniej 14-dni przed wejściem zmian w życie.
Zmiana Regulaminu nie może naruszać praw nabytych przez Uczestników.
W odniesieniu do Uczestników nie będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego do rozstrzygania wszelkich sporów wynikłych ze stosowania Regulaminu właściwy jest sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Organizatora.
Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Uczestników będących konsumentami w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem Programu Lojalnościowego, zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Sklepu i polityki prywatności Organizatora (https://porcelana.pl/rodo/).
Organizator zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich; Dz.U.UE.L.2013.165.1) - niniejszym podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution), ułatwiającej pozasądowe rozstrzyganie przez internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami: https://ec.europa.eu/consumers/odr
* rabat będzie udzielany na podstawie kodu rabatowego, wysyłanego indywidualnie na adres e-mail podany przy rejestracji do programu. Kod rabatowy będzie ważny przez 4 tygodnie od momentu dostarczenia wiadomości do uczestnika