Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Odpowiedzi na pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:


 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: e-sklep@porcelana.com.pl
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: e-sklep@porcelana.com.pl
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia. Jeśli niepokoi Cię brak wiadomości od nas napisz proszę na adres e-sklep@porcelana.com.pl  - odpowiemy na Twoje pytanie i rozwiejemy Twoje wątpliwości w najszybszym możliwym czasie

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Dostawę realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej Schenker - gdy paczka wyjedzie już od nas - do 48 godzin powinna ona być do Ciebie. Jeśli po upływie tego czasu przesyłki nie ma u Ciebie powiadom nas mailowo na adres e-sklep@porcelana.com.pl, postaramy się szybko zlokalizować przesyłkę i wyjaśnić przyczynę opóźnienia.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Jeśli wartość zamówienia przekracza 500 zł przesyłka jest bezpłatna.

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna.

Koszt przesyłki jest taki sam przy wybraniu każdej z powyższych form płatności, dlatego wybierz proszę ten sposób jaki jest dla Ciebie najwygodniejszy.

Jeśli po złożeniu zamówienia oraz potwierdzeniu go zmienisz zdanie o wybranej przez siebie formie płatności powiadom nas mailowo e-sklep@porcelana.com.pl- zmienimy to w systemie a do Ciebie zostanie przesłana wiadomość potwierdzająca przeprowadzenie operacji.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Kasprzaka 26, 64-800 Chodzież w godzinach 8:00-16:00.  - jeśli jest to produkt marki Chodzież, lub pod adresem: ul. Ostrowiecka 45, 27-440 Ćmielów w godzinach 8:00  16:00  - jeśli jest to produkt marki Ćmielów. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Dzień przed odbiorem osobistym powiadom nas proszę mailowo o swojej wizycie pod adresem e-sklep@porcelana.com.pl - chcielibyśmy być należycie przygotowani, aby cała transakcja przebiegła dla Ciebie sprawnie i bezproblemowo.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.


Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.


Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


Dodanie produktu do przechowalni nie powoduje jego zarezerwowania.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.


Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania go, na wskazany adres, modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo pod adresem: e-sklep@porcelana.com.pl

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania go, na wskazany adres, anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo pod adresem e-sklep@porcelana.com.pl.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


  

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo pod adresem e-sklep@porcelana.com.pl. Potwierdzimy otrzymanie wiadomości od Ciebie i ustalimy razem dalsze postępowanie - możesz zrezygnować z zakupu, wtedy zwrócimy Ci pieniądze lub możesz złożyć reklamację.

 

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, jeśli jesteś konsumentem. Na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. Nr 22, poz. 271, z późn. zm.) Klient, będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, ma prawo odstąpienia od umowy, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, od odbioru towaru. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Nie będą przyjmowane przesyłki za pobraniem. Konsument powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

» opis reklamacji i zwrotów

 


 

Gdzie mogę dowiedzieć się więcej o codziennym użytkowaniu porcelany??

 

Zachęcamy do zapoznania się z "Instrukcją użytkowania porcelany".

 

» Instrukcja użytkowania porcelany

Obsługiwane płatności
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl